Tuesday, March 6, 2012

Keukenmachine!

Zoals jullie wellicht in mijn recepten lezen maak ik veel gebruik van keukenmachines.Omdat ik dol ben op bakken heb ik mezelf een paar jaar geleden een KitchenAid cadeau gedaan. Hier heb ik geen seconde spijt van gehad. Het is een hele aankoop, maar wat een mooi en praktisch apparaat! Hij klopt je beslag mooi luchtig en niet onbelangrijk, hij klopt en ik kan zelf iets anders gaan doen. Heel veel voordelen dus. Het is echt een keukenmachine die je gebruikt bij bijv. (taart)deeg, mayonaise, biscuits, koekjesdeeg, cakebeslag, eiwitschuim, pastadeeg e.d. Het is geen apparaat om te snijden, hakken, blenderen e.d. Je kunt wel allerlei hulpstukken op de KA aanschaffen zoals pasta-stukken, ijsmachine e.d. Alleen zijn deze weer erg prijzig. Let op, als je veel brood bakt is het niet aan te raden om hiervoor je KA te gebruiken. Hiervan gaat hij echt stuk. Een KA wordt geleverd met een ballonklopper, deeghaken en een platte menghaak.
Voor al mijn hak en snijwerk, blender, sinaasappelpers, zware degen, pasta's, pesto's, sapjes e.d. heb ik een Philips HR7775. Dit apparaat is een keukenmachine, blender, sinaasappelpers, sapcentrifuge in 1. In dit apparaat maak je moeiteloos mosterd, chocoladepasta, amandelmeel en noem maar op! Met de sapcentrifuge heb je in mum van tijd verse appelsap, perensap, wortel of bietensap. Je gooit het er in z'n geheel in en het komt er als sap uit. Ideaal :-) Alleen de afwas daarna is iets minder... Als mensen mij vragen welke keukenmachine geschikt is, raad ik ze altijd deze aan. Hij heeft veel mogelijkheden en de prijs is aantrekkelijk.
Je hebt deze geweldig machine al vanaf 140 euro (www.kieskeurig.nl)
Ik schrijf deze blog niet om reclame te maken, maar wel om mensen tegemoet te komen om een keuze te maken als ze op zoek zijn naar een goede machine.

0 comments:

Post a Comment