Monday, March 12, 2012

Kadootje!

Eind december blogde ik dat we over de 10.000 pageviews gingen. Nu, ongeveer 2,5 maand later, zijn we de 50.000 pageviews voorbij! Geweldig! In hele korte tijd hebben heel veel mensen mijn blog gevonden. Leuk!


Elke dag geniet ik van de reacties die ik op mijn blog krijg. Ze motiveren me enorm om hiermee door te gaan! De tips, de complimenten, ik wil jullie er hartelijk voor bedanken.

Al een tijdje geleden had ik bedacht dat als ik over de 50.000 pageviews kwam dat ik dan mijn lezers een kadootje wil aanbieden. Helaas kan ik niet iedereen wat geven, hoe graag ik het ook zou willen. Daarom verloot ik 1 pakketje onder degene die het leuk vindt om hieraan mee te doen.


In het pakketje zit een klein flesje limonadesiroop, chocoladepasta, verse thee en chocoladeflikken. Alles (behalve de thee) zelfgemaakt.


Wil je meedoen? Reageer dan voor donderdagochtend 12.00 hier op deze blog met je voor- en achternaam. Wil je liever niet hier reageren met je volledige naam dan mag je me ook mailen op smakelijck@hotmail.com




Ik schrijf jullie namen op briefjes en trek er 1 naam uit van de winnaar. Ik neem contact met je op als je de gelukkige bent voor je adresgegevens en dan stuur ik het naar je toe!


Voel je vrij om te reageren!

0 comments:

Post a Comment