Saturday, November 16, 2013

Update kerstpakketactie!

Gisterenavond zijn de laatste aanmeldingen voor de actie binnengekomen. De hele week kreeg ik heel wat mails binnen. Sommigen mails met enkel een naam, andere mails wat uitgebreider. Ik kreeg zoveel reacties dat me al snel duidelijk werd dat ik niet iedereen blij zou kunnen maken. Ik zou moeten kiezen. En wat viel me dat ontzettend zwaar...

Om het zo eerlijk mogelijk te doen heb ik besloten om alle namen in een pot te doen en dan te trekken. Ik had 5 pakketten te vergeven, maar maandag kreeg ik al een berichtje van Patricia van de webshop: www.jangotje.nl dat ze me een aantal producten uit haar webshop wilde toesturen om de pakketten uit te breiden/aan te vullen. Ik heb besloten om van de toegestuurde producten ook 5 pakketjes samen te stellen en wat aan te vullen (o.a. met Smakelijck, Gezond & Gevarieerd) zodat ik meer mensen blij zou kunnen maken én op die manier 10 pakketten kon weggeven! Ook vanaf hier ontzettend bedankt, Patricia!

De eerste 5 namen die ik heb getrokken krijgen het eerste pakket. De volgende 5 namen die ik heb getrokken krijgen het tweede pakket toegestuurd. Zowel de winnaars als diegene die ik teleur moest stellen hebben vanmorgen een mail ontvangen.

Ik geloof vast en zeker, dat waar de pakketten ook heen gaan, dat ze goed terecht gaan komen!


Fijne dag!

Liefs, Williene

0 comments:

Post a Comment