Wednesday, November 20, 2013

5 Recepten in samenwerking met Gezonde Noten!



In samenwerking met 5 gezonde blogs en de webshop 'Gezonde noten kopen' is er een receptenfolder gemaakt met 5 unieke, gezonde recepten. Deze flyer is vanaf nu gratis te verkrijgen in de webshop van Gezonde noten kopen. Bij je bestelling mag je gratis 5 exemplaren aan je bestelling toevoegen die je dan weer kunt uitdelen onder je vrienden en familie!

Zoals ik al vertelde hebben 5 gezonde blogs meegewerkt aan deze flyer. Elke blog heeft een uniek recept samengesteld en dit recept vind je op deze flyer. Op de site van 'Gezonde noten kopen' vind je de andere deelnemende blogs!

Smakelijck heeft speciaal voor deze actie een superlekker Hazelnoot-cranberry koekje met pure chocolade samengesteld! Dit koekje is echt verbazend lekker én snel te maken!


Ik heb de flyers zelf nog niet gezien, hopelijk komen ze snel mijn kant op dan voeg ik ze ook toe bij een boek (uit de webshop) en deel ik ze uit op de workshops! Hopelijk bereiken we op deze manier nóg meer mensen om ze enthousiast te maken met gezonde voeding!

Fijne dag!
Liefs, Williene

0 comments:

Post a Comment