Tuesday, November 26, 2013

Site!

Regelmatig hoor ik dat mijn site niet goed doorloopt of erg traag is. Dat is erg vervelend, en omdat het een site is van Blogger kan ik er verder ook niet heel veel aan veranderen helaas. Via Google Chrome werkt de site wel goed, alleen moet je dan Google Chrome even gratis downloaden. Dit kan hier: http://google-chrome.nl.softonic.com/

Ook de zoekfunctie heeft kuren en werkt niet naar behoren. Ook dit is een standaard functie van Blogger, maar ik ga kijken wat ik daaraan kan verbeteren. Alle recepten kun je ook vinden via de Recepten Index. Hier staan alle recepten die ik heb geblogd op categorie en erachter staat of het bijv. een vegetarisch recept is, suikervrij/glutenvrij is.

Je kunt ook zoeken via Labels. Deze vind je onderaan elke blog en deze zoekwoorden vind je ook weer helemaal rechts onderaan mijn blog. Als je op zo'n woord klikt dan vind je alle recepten die dit zelfde label heeft.

En dan hebben we nog de FAQ. Daar staan alle veelgestelde vragen op een rij!

Succes en een fijne dag!

Liefs, Williene

0 comments:

Post a Comment