Monday, November 11, 2013

Kerstpakketactie!


Graag wil ik een aantal gezinnen rond de kerstdagen blij maken met een mooi voedselpakket met wat lekkere en vooral gezonde producten zoals kokosolie, kokosbloesemsuiker etc. Natuurwinkel 'de Halm' in mijn dorp heeft toegezegd om mij een korting te geven op deze artikelen zodat ik een mooi pakket kan samenstellen!

Voor deze mooie pakketten ben ik op zoek naar gezinnen die dit heel goed kunnen gebruiken. Ik begrijp dat ik iedereen wel blij kan maken met zo’n pakket, maar ik wil heel graag dat de pakketten gaan naar mensen die, vanwege omstandigheden, wel een lichtpuntje verdienen!

Veel mensen zullen hier niet mee te koop lopen en dit niet aan de grote klok hangen. Daarom heb ik jouw hulp nodig! Weet jij een gezin of persoon die zo’n pakket heel goed kan gebruiken? Ook als dit jouw gezin aangaat mag je mij mailen! Mail me via info@smakelijck.nl. Dan kies ik 5 gezinnen uit die ik zo’n pakket ga toesturen.

Verder ben ik me ook bewust van ‘internet’. Ik kan helaas niet controleren of het ingezonden verhaal of adres klopt. Ik vertrouw erop dat iedereen eerlijk en oprecht is, mocht dit niet zo zijn, dan is dat erg jammer, maar niet mijn verantwoordelijkheid.

Ik zal geen ‘winnaars’ op mijn blog vermelden, vanwege de privacy van deze personen. Hopelijk jullie begrip hiervoor! Ik zal t.z.t. wel een leuke foto op m’n blog plaatsen van de pakketten.

De pakketten, inclusief mijn boek Smakelijck, Gezond & Gevarieerd,  zullen in december op de post gaan.

Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken en een hele fijne dag!

Liefs, Williene

Ps: namen kun je insturen tot vrijdag 15 november, daarna hoop ik een aantal gezinnen/personen uit te kiezen!

0 comments:

Post a Comment