Tuesday, September 10, 2013

Weggeefactie!

Mijn boek is nu bijna 3 maanden uit. Er is inmiddels een 2e druk verschenen en de verkoop loopt erg goed. Zoals op je op de site van mijn boek (www.smakelijck.nl) kunt lezen gaat 10% van de winstopbrengst van het boek naar een goed doel.

Ik ben hard op zoek naar 'goede doelen'. Ik wil namelijk wel dat het geld goed besteed wordt en niet bij de organisatie blijft hangen. Daarom wil ik graag kleinschalige projecten vinden waarvan ik zeker weet dat het geld op de juiste plaats terecht komt. En dat kan in het buitenland zijn, maar net zo goed ook hier in Nederland. Er zijn gezinnen die nauwelijks rond kunnen komen elke maand, ook die zou ik graag willen steunen met bijvoorbeeld een voedselpakket. Als jullie tips of ideeën hebben dan hoor ik die graag, en die kun je doorgeven door op deze blog te reageren of mij te mailen via info@smakelijck.nl.

Ik wil mijn eerste 'goede doelen' geld besteden aan mijn bloglezers. Vandaar dat ik 2 boeken van Smakelijck, Gezond & Gevarieerd wil verloten onder jullie. Iedereen mag meedoen, maar lees wel eerst even de spelregels hieronder!

Spelregels:
- Stuur een mail naar info@smakelijck.nl
- Zet in het onderwerp: Weggeefactie
- Zet in de mail je volledige naam
- Stuur in je mail geen vragen mee, want het is voor mij niet mogelijk om hier allemaal op te antwoorden. Heb je een vraag of een opmerking, wil je deze dan in een aparte mail sturen? Dat kan naar hetzelfde mailadres.
-De actie sluit vrijdagavond 13 september om 8 uur. Daarna kies ik 2 winnaars. Deze winnaars worden dezelfde avond nog op de hoogte gebracht via e-mail. En bij toestemming (i.v.m. privacy) op mijn blog.

Hoe kies ik de winnaars?
Alle ingezonden namen schrijf ik op een briefje. Deze briefjes stop ik dubbelgevouwen in een pot en ik zal daar 2 briefjes uittrekken. Deze 2 namen zijn de winnaars van de actie!

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking!

Fijne dag!

Liefs, Williene


0 comments:

Post a Comment