Saturday, September 14, 2013

De Winnaars!

Honderden mails kreeg ik afgelopen dagen binnen. Zoveel die mee wilde doen aan de weggeefactie, geweldig!

Ik vind dit soort dingen vreselijk moeilijk. Het liefst geef ik iedereen een boek, maar dat kan natuurlijk niet ;-) Maar ik heb zo wel afgelopen maanden geleerd dat ik totaal niet commercieel ben... Gelukkig zijn er mensen om me heen die me dan weer met beide benen op de grond zetten ;-)

De winnaars van deze actie heb ik gisteravond nog gemaild, beide dames waren erg blij én enthousiast! Het is jullie gegund, Annekie Visscher en Annette van Dijk, van Harte Gefeliciteerd!!

Heel veel (kook)plezier met het boek!

En voor de rest, houd mijn blog in de gaten, want ik kan jullie verklappen dat er nog meer leuke acties aankomen!

Ik heb ook een heel aantal mails gekregen met suggesties voor goede doelen. Deze mails ga ik na al deze hectiek, eens rustig doorlezen en bekijken. Heel hartelijk dank voor het doorgeven!

Fijne dag!

Liefs, Williene

0 comments:

Post a Comment