Friday, October 26, 2012

Vraag Lezer...

Ik kreeg vorige week een mail van een lezer van mijn blog, nu probeer ik steeds je mail te beantwoorden maar krijg 'm elke keer weer teruggestuurd met een foutmelding. Omdat ik je vraag toch graag wil beantwoorden schrijf ik het maar hier ;-)

Je vraag over chinese tomatensoep was:
"Kan ik ipv gembersiroop ook gemberpoeder gebruiken en hoeveel moet ik dan gebruiken?"

En dit was mijn antwoord ;-)

"Bedankt voor je mailtje! Gembersiroop maakt de soep een beetje zoetig, want 'm echt chinees maakt, zeg maar. Dit doet gemberpoeder niet. Gembersiroop kun je ook gewoon in de supermarkt kopen. Wil je toch poeder gebruiken, dan kun je er ongeveer een theelepeltje aan toevoegen. Even proeven of het niet te overheersend wordt. 

Succes ermee! "



0 comments:

Post a Comment