Tuesday, April 17, 2012

Ondertussen in de tuin...


Een tijdje geleden schreef ik een blog over het tuinieren in potten: http://smakelijck.blogspot.com/2012/03/moestuin-in-potten.html Nieuwsgierig als ik ben, ben ik benieuwd hoe het er bij jullie bij staat :-)

Ik zal jullie even laten zien hoe het er inmiddels bij mij uit ziet:

Oeps. Deze foto is een beetje te schuin genomen... Op de camera zag het er wel grappig uit, maar dit is wel een beetje te ;-)

Hier de kruiden: Verse munt, tijm, citroenmelisse, rozemarijn en in de potjes ervoor peterselie en maggi-kruid. (En voor de oplettende kijker: violen...)


De frambozenstruik. Tot grote vreugde van m'n zoontje. Hij heeft alleen onze hele (nog komende) oogst al vergeven...
En hier de aardbeien en nog een keer het frambozenstruikje, die ik vast nog een keer zal moeten verpoten!
En binnen staan nu 2 tomatenplanten. 1 cherrytrostomaat en een pomodori-tomaat. Waarschijnlijk moet ik ook deze verpoten want de blaadjes beginnen wat te hangen. Deze mogen na de ijsheiligen naar buiten.
Half mei koop ik er nog wat plantjes (ik denk een paprika en een peper) bij die dan direct buiten kunnen staan.

Zo, dat was een kijkje in mijn tuin. Als jullie ook foto's willen delen zou ik dat erg leuk vinden! Je mag ze naar me mailen (met je goedkeuring kan ik ze dan evt. in m'n blog plaatsen) of je plaatst hier een linkje waar jij je foto's online hebt staan.

0 comments:

Post a Comment